دسترسی سریع

21

3

4_2

10_1

گزارش دوره اول کنفرانس

برای گزارش دوره اول کنفرانس روی لینک های ذیل کلیک نمایید

گزارش متنی

گزارش تصویری

 

قابل توجه پژوهشگران محترم

همانطور که مستحضرید این کنفرانس جزء کنفرانس های معتبر بین المللی خاج از کشور توسط برگزارکنندگان دانشگاهی داخلی و خارجی محسوب می شود، و زبان اصلی کنفرانس و ارایه مقالات به صورت انگلیسی می باشد، اما با توجه به درخواست پژوهشگران محترم مبنی بر بهبود عملکرد سامانه کنفرانس و به منظور تکریم به پژوهشگران و شرکت کنندگان فارسی زبان و ایرانی، و تلاش های پی در پی نماینده ایرانی کمیته برگزاری کنفرانس قسمت فارسی سایت و امکان ارسال مقاله به زبان فارسی به وجود آمده است. برای این منظور ابتدا توصیه می شود مقالات خود به زبان انگلیسی ارسال نمایید، درغیراینصورت تمامی پژوهشگرانی که مقاله خود را به زبان فارسی ارسال می کنند می بایست چکیده مقاله را به زبان انگلیسی ارسال کنند. تمامی مقالات به زبان انگلیسی در کتابچه مجموعه مقالات و نمایه کنندگان انگلیسی چاپ خواهد شد، همچنین مقالات در برخی از نمایه کنندگان ایرانی هم درج می شود.

Conference Venue

Plenary meeting:

14-15 October 2019

«The Russian Academy of Arts»
21 Prechistenka str. 119034 Moscow, Russia

 

 

 

Sessions:

«THE CREATIVE HERITAGE OF THE ROERICHS’ FAMILY:

THE BRIDGE OF CULTURES»

9-10 October 2019

Venue: will be specified (Moscow)

 

«RUSSIA–INDIA: THE ART OF PHILOSOPHY. CULTURE»

23-24 October 2019

Venue: Kullu, India

گزارش برگزاری دوره اول کنفرانس
گزارش برگزاری دوره اول کنفرانس
با عنایت و لطف پروردگار متعال
کنفرانس بین المللی روسیه و شرق: تعامل در هنر با حضور هنرمندان، فیلسوفان، اساتید، دانشجویان و چهره های برجسته ایران، روسیه و شرق عرصه هنر، معماری و فرهنگی در تاریخ 26 مهرماه 1397 در آکادمی هنر روسیه، و 27 مهرماه 1397 در دانشگاه دولتی روسیه برای علوم انسانی برگزار گردید.
 
سلسله کنفرانس های روسیه و شرق پس از دریافت تأییدیه‌ های لازم، کمیته برگزاری به ریاست مصطفی علی بیگی و دبیری الگا لاورنووا با حضور نمایندگانی از کشورهای ایران، روسیه، هند، ترکیه، ایتالیا، اسپانیا، و غیره به همت آکادمی هنر روسیه، دانشگاه دولتی روسیه برای علوم انسانی، موسسه مهد پژوهش، دانشگاه باهارات هند، موسسه INION روسیه و مشارکت و همکاری دانشگاه ایوان کی تشکیل گردید.
 
 
روز اول کنفرانس در محل آکادمی هنر روسیه با حضور مصطفی علی بیگی رئیس کنفرانس، الگا لاورنووا دبیر کنفرانس و زوراب سریتلی رئیس انستیتوی هنر آکادمی علوم روسیه (از مجسمه سازان روس دارای شهرت جهانی) و اندیشمندان و اساتید دانشگاه های مختلف در زمینه های هنر، معماری و فرهنگی برگزار شد. 
در این کنفرانس 9 نفر از پژوهشگران ایرانی در این عرصه حضور داشتند که مورد استقبال ریاست آکادمی قرار گرفته و از آثار هنری و گالری زوراب سرتلى بازدید کردند.
 
روز دوم کنفرانس در محل دانشگاه دولتی روسیه برگزار گردید. شرکت کنندگان در این کنفرانس مقالات خود را به زبان انگلیسی و روسی ارائه دادند که ارایه مقالات روسی توسط مترجم به انگلیسی ترجمه می گردید‌.
 
در پایان ریاست کنفرانس، ضمن تشکر و قدردانی از همه پژوهشگران برای حضور و تبادل اطلاعات و انتقال دانش، از برگزارکنندگان کنفرانس به خصوص تیم روسیه و دکتر الگا لاورنووا دبیر کنفرانس، دکتر تاتيانا کوچموساوا معاون آکادمی، هلنا راجوسکايا، مهندس الهه عبدوس، مهندس سحر عطایی و مهندس رامین آذری که در طول کنفرانس بسیار زحمت کشیدند قدردانی کردند، و هدایای ارزنده ای که توسط مجموعه تندیس سپید هنر حمایت شد، اهدا گردید.
همچنین از دانشگاه های ایرانی که حامی این کنفرانس بودند تشکر و قدردانی می کنیم، به ویژه دانشگاه ایوان کی و ریاست و معاونین پژوهشی و آموزشی قدردانی ویژه کنیم که با همکاری و مشارکت سازنده ی خود موجب برگزاری هرچه باشکوه تر این کنفرانس شدند.
 
در پایان، بين موسسه مهد پژوهش و دانشگاه باهارات به نمایندگی مصطفی علی بیگی و آکادمی هنر روسیه با قدمت ٢٦٠ سال، در راستای تفاهم نامه همکاری دو جانبه ای منعقد شده جلساتی برای همکاری های آتی انجام شد، و همچنین مذاکرات متعددی با دانشگاه دولتی روسیه برای علوم انسانی انجام گردید.
 
امیدواریم با عنایت پروردگار این کنفرانس در راستای پيشرفت علم و انتقال دانش موثر واقع گردد،
 
وبسایت کنفرانس برای اطلاع رسانی های آتی 
 
 
 

1397/08/05 (1 سال قبل )